no-translate

Як звільнити зайве місце на хостингу?

Звільнення місця на хостингу
М
Written by Микола
Updated 2 weeks ago

Якщо на вашому хостингу закінчується вільне місце, це може впливати на роботу сайту, створення резервних копій або надсилання пошти. У цій інструкції розглянуто основні причини заповнення диску і способи їх усунення у панелі керування Plesk.

 Перевірка використання диску

1. Авторизуйтесь у Plesk.

2. Перейдіть у розділ "Використання ресурсів".

3. Подивіться, які саме розділи займають найбільше місця: веб-файли, бази даних, пошта, тощо.

Очищення кошика і тимчасових файлів

1. Через "Файловий менеджер" перевірте каталоги:

   * `/httpdocs/tmp`

   * `/tmp`

   * `/logs`

2. Видаліть тимчасові файли, кеш, старі логи відмітивши потрібний файл та натиснувши кнопку "Видалити".

3. Очистіть папку "Trash"" (Кошик), якщо така є.


 Зменшення розміру поштових скриньок

1. Перейдіть у "Пошта" → "Облікові записи пошти".

2. Перевірте обсяг кожної скриньки.

3. Видаліть старі або великі листи (особливо з вкладеннями), використавши веб-інтерфейс або поштовий клієнт.

Перевірка баз даних

1. Перейдіть у "Бази даних".

2. Видаліть невикористані бази.

Видалення непотрібних файлів сайту

1. Перевірте папки сайту на наявність:

   * резервних копій архівів (`*.zip`, `*.tar.gz`)

   * тестових або старих версій сайту

   * неактивних CMS або залишкових файлів після оновлень.

 

2. Видаліть все непотрібне через "Файловий менеджер".


Використання SSH для досвідчених користувачів.

Для кожного користувача є можливість підключитись до хостинг серверу через SSH 

* команда `du -sh *` допоможе знайти найбільші каталоги

* команда `find . -type f -size +100M` — знайти великі файли


 Перехід на більший тариф

 Якщо після очищення місця все одно недостатньо — розгляньте оновлення тарифного плану. Часто це вигідніше, ніж ризикувати працездатністю сайту. Перелік тарифів можна подивитися на сайті.

 Поради

* Регулярно перевіряйте обсяг використання диску.

* Зберігайте великі архіви локально або в хмарі.

* Якщо у вас виникли труднощі — зверніться до служби підтримки через особистий кабінет, ми допоможемо проаналізувати ваш обліковий запис.



Did this answer your question?