Як налаштувати автовідповідач та перенаправлення пошти в Plesk?

Автовідповідач та перенаправлення пошти
М
Написано Микола
Оновлено 1 тиждень тому

Частина 1: Налаштування автоматичної відповіді

  1. Увійдіть у панель Plesk.


  2. Перейдіть у меню Mail (Пошта).

  3. Натисніть на потрібну поштову скриньку (наприклад, info@yourdomain.com).

  4. Відкрийте вкладку Auto-Reply (Автовідповідач).

  5. Увімкніть чекбокс "Switch on auto-reply" (Увімкнути автовідповідь).

  6. Заповніть поля:

    • Subject — тема повідомлення (наприклад: "Дякуємо за звернення").

    • Message format — виберіть HTML або Plain Text.

    • Message text — текст автоматичної відповіді.

    • Send an automatic response to a unique email address no more than — обмеження, скільки разів на день одній адресі надсилати відповідь.

    • Forward to — (необов'язково) переслати копію автоматичної відповіді ще на інший e-mail.

  7. Натисніть OK для збереження.

Частина 2: Налаштування перенаправлення пошти (Forwarding)

  1. У Plesk знову відкрийте меню Mail.

  2. Натисніть на потрібну поштову скриньку.

  3. Перейдіть у вкладку Forwarding.


  4. Увімкніть "Switch on mail forwarding".

  5. У полі Forward incoming messages to the following email address(es): введіть адресу (або кілька через кому), куди має перенаправлятись пошта (наприклад, yourname@gmail.com).

  6. Натисніть OK.

Чи була наша стаття корисною?